Aktualne tendencje – oczekiwania szkoleniowe przedsiębiorstw

Jedna z naszych specjalistek  regularnie sporządza zestawienie przekazywanych do nas zapytań od pracodawców pytających o kursy i treningi.  Stwierdziliśmy że będziemy go na tym blogu prezentować, gdyż mnóstwo trenerów jest zainteresowanych, jakie programy są najbardziej chodliwe i jakie mody obowiązują na rynku doradczo szkoleniowym.
W naszej ofercie znajdują się wyłącznie szkolenia handlowe, czyli krótko mówiąc programy jedynie biznesowe.
Statystyka uwzględnia następujące warsztaty o które  klienci pytali w tym okresie:
Szkolenia z zarządzania trudnymi przedsięwzięciami i zadaniami – poziom dla doświadczonych.
Lider i inne role w zespole
Umiejętności motywacyjne
Wyznaczanie celów pracownikom
Efektywność osobista w czasie
Partnerskie negocjacje zakupowe
Proces sprzedaży dla początkujących
Kurs z telefonicznej obsługi klienta
Zawód telesprzedawca
Zachowania i komunikowanie się asertywne
Komunikacja interpersonalna
Kierowanie zespołem w trakcie zmian
Współpraca w grupie
Szybkie i sprawne podejmowanie decyzji w pracy
Innowator w każdym z nas
Rozwiązywanie konfliktów
Radzenie sobie ze stresem
Analizowanie strategiczne na wolnym rynku
Bywa że najlepiej sprzedają się programy pod nieco innymi nazwami, ale z powyższej tematyki.
W gronie programów dla osób nie będących kierownikami w ostatnich dniach wygrywa temat: zarządzanie sobą w czasie
Z grupy tematów dla przedstawicieli handlowych najczęściej poszukiwane zagadnienia to:trudne sytuacje w obsłudze klienta
Co najbardziej zaciekawiło kierowników:wdrażanie zmian w firmie
Z pozostałych tematów klienci jak zwykle pytali o wyjazdy integracyjne
I rzecz jasna wysoko plasują się wszelkie gry symulacyjne.
Oferujemy także inne zadania dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi. Są to:
audyt zaangażowania kadry
pomiar satysfakcji załogi
kwestionariusze psychologiczne
badania potrzeb szkoleniowych
audyt klimatu współpracy
projekty wdrażające systemy ocen pracowniczych
W tej grupie najlepiej sprzedawały się: badania potrzeb szkoleniowych
Mam nadzieję że te informacje przydadzą się komuś.
Raport powstał w oparciu o 23 zapytań przesłanych nam przez naszych klientów.

O NASZYM DZIENNIKU

Nasze interpersonalne programy rozwjowe z dziedziny zarządzania, humanistycznego przywództwa, pozafinansowego motywowania i negocjacji kooperatywnych cieszą się trwałą  renomą.
Elementem proponowanej oferty są też badania oczekiwań szkoleniowych – wszystkie nasze programy są dopasowane do potrzeb grupy. prowadzimy także programy development center, a dodatkowo ocenę treningów w formie badania online, a na opcjonalne zamówienie także w formie wywiadów indywidualnych z grupą. Rekomendujemy Państwu sprawdzone i cenione szkolenia. Nasze najciekawsze szkolenie: komunikacja w zespole.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>