Ćwiczenie metodyczne – trenerzy – grupa pedagogika


ZADANIE NR 1: wymyślić sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie oglądania krótkich scen z jednego z poniższych filmów:

  • Brudne pieniądze; Andy Wachowski, Lana Wachowski
  • Przerwane objęcia; Pedro Almodóvar, Jesienny almanach; Béla Tarr
  • Szczur w korornie; Jacek Bławut
  • Sunset Strip; Adam Collis, Podwójny blef; Neil Jordan
  • Pornografia; Jan Jakub Kolski
  • K2; Franc Roddam, Człowiek z M-3; Karol Chodura, Leon Jeannot
  • Nocny strażnik; Ole Bornedal, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
  • Enak; Sławomir Idziak
  • Zalotnik w akcji; Reginald Hudlin, Smak wolności; Barry Levinson
  • W imię miłości ; Peter Werner, Strathford Hamilton
  • Kevin sam w domu; Chris Columbus

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić muzyczną grę integracyjną na podstawie teledysku do jednego z poniższych utworów muzycznych:

  • U2, War, Clash, The, The Clash
  • Guns N’ Roses, Use Your Illusion, Pride & Glory, Pride & Glory, ASH, 1977
  • Closterkeller, Cyan, Master;s Apprentices, Master;s Apprentices, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Red Hot Chili Peppers, Blood Sugar Sex Magic

    ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność jasnego artykułowania profesjonalnych treści. Opracować obrazkową ulotkę łykania dowolnej zznajdujących się na naszej liście tabletek:

  • 68.2, Leki hormonalne do podawania doustnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
  • 36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
  • 17.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – inhibitory alfaglukozydazy – akarboza
  • 200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
  • 41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
  • 89.1, Penicyliny doustne z inhibitorami betalaktamaz – stałe postacie farmaceutyczne
  • 198.0, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe