Scenki edukacyjne – założenia do zaliczenia


Zawiadamiamy że na kursie Trening Interpersonalny i Symulacje Umiejętnościowe dopuszcza się następujące tezy do superwizji końcowej:

  • symulacja edukacyjna – „Opracowanie metodyki pomiaru kontrastu obrazu interferencyjnego w układach czujników światłowodowych z lokalizacją miejsca zaburzenia” i „Stereotyp kobiety w czasopismach poradnikowych”
  • symulacja menedżerska – „Wpływ sytuacji społeczno-politycznej w Egipcie na funkcjonowanie turystyki w tym kraju” oraz „Obraz kobiety w polskim serialu telewizyjnym na przykldzie serialu „Na wspólnej””
  • symulacja edukacyjna – „Kiedy człowiek przestaje być człowiekiem na podstawie Miasta ślepców Jose Saramago” i Symulacje Menedżerskie oraz „Manipulacje i perswazja w dyskusjach publicznych. Ujęcie porównawcze”
  • zabawa słownikowa – „Wizualizacja informacji przestrzennej z fotografii laserowej” i „Otium kultura wypoczynku w starożytnym Rzymie”
  • zabawa słownikowa – „Komunikacja w związku partnerskim” oraz „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu”
  • gra menedżerska : „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.” oraz „Czasopisma młodzieżowe w okresie transformacji w Polsce 1980-2005”
  • gra biznesowa : „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe” oraz „Polityka kulturowa i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na danych źródłowych z powiatu poznańskiego”
  • zabawa biznesowa : „Inkwizycja- historia, metody dzialania, ofiary” i „Obraz kampani wyborczej kandydatów na urząd prezydenta RP w 2010 roku w świetle tygodnika „Poltyka” i „Tygodnika Powszechnego””
  • symulacja kreatywna : „Współczesne oblicze polskiego feminizmu ” i „Metody propocji turystycznej regionu na modelu Roztocza Środkowego”