Symulacje menedżerskie – założenia do pracy dyplomowej


Ogłaszamy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Eksperymentalne zaleca się tu przedstawione tezy do egzaminu:

  • zabawa lingwistyczna : „Czy literatura ma płeć? Postulaty Virginii Voolf dotyczące kwestii pisarstwa kobiet w eseju Własny Pokój” oraz „Czasopisma młodzieżowe w okresie transformacji w Polsce 1980-2005”
  • zabawa słownikowa – „Siedem kobiet – siedem etapów twórczości Pabla Picassa” i „Regiony geograficzne Lubelszczyzny – próby podziałów”
  • zabawa słownikowa : „U2 jako urzeczywistnienie mitu popkultury w społeczeństwie postmodernistycznym” oraz Symulacje Biznesowe i „Motyw kobiety w baśniach, bajkach i legendach”
  • zabawa strategiczna : „Prola i miejsce antycznej retoryki we współczesnej arabskiej sztuce” i „Kongres w Berlinie jako punkt zwrotny w dziejach Półwyspu Bałkańskiego i ostatni etap wojny rosyjsko – tureckiej w latach 1877-1879”
  • zabawa zespołowa : „Zwierzę podmiotem czy przedmiotem prawa?” oraz „Wierzenia Wikingów”
  • gra biznesowa : „Wywiad jako źródlo wiedzy” oraz „Homo znaczy człowiek. Wybrane aspekty życia mężczyzn będących w związkach”
  • symulacja komunikacyjna – „Sport w mediach. Relacje z zawodów sportowych” oraz „Venatio – krwawa rozgrywka w starożytnym Rzymie”
  • symulacja językowa : „System detekcji śladowych ilości gazów w zakresie podczerwieni” oraz „Spirytyzm w rozumieniu Artura Conan Doyle’a ”
  • zabawa kreatywna – „Komunikacje w związku partnerskim” i „Rekonstrukcja procesów historyczno-literackich na podstawie serbskiej powieści (na modelu dzieł M. Bułatovicia z lat 80-tych XX w.)”