Sesje integracyjne – nagrodzeni abiturienci



Tutaj zamieszczamy grupę uczestników wylosowanych jak zwykle w prowadzonej przez nasz zespół coachów nieustającej promocji „Darmowe Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych szczęśliwców bardzo zapraszamy na wkrótce rozpoczynające się Certyfikowane Wyjazdy Biznesowe organizowane w Karczewie.
Na wyjazd integracyjny zapraszamy następujących kursantów z wymienionych obok projektów:

  • Piotr Kaniowski, Działacz organizacji politycznej, Niemodlin, szkolenie z podejmowania decyzji
  • Herman Marciniak, Instruktor terapii uzależnień , Zaręby Kościelne, warsztat zamknięty z pracy w zespołach zróżnicowanych
  • Kalina Mazur, Kierownik Systemów Informatycznych, Wielbark, panel dyskusyjny z inspirowania i angażowania ludzi
  • Flora Biela, Realizator dźwięku, Krzęcin, warsztat zamknięty z technik zapamiętywania i mnemotechniki
  • Mikołaj Lipiński, Muzyk reżyser dźwięku, Miastko, wykład z automotywacji

    Poniżsi klienci wygrali nagrodę główną: Stylowy Hotel w Pradze:

  • Melania Chełmicka, Starszy Sprzedaca ds. Wielkiej Dystrybucji, Ząbki, warsztat zamknięty z zarządzania kontaktami z klientem
  • Beatrycze Majdecka, Administrator danych osobowych, Lelis, szkolenie z komunikacji międzykulturowej

  • Hilary Cygon, Normalizator, Szydłowiec, moduł coachingowy z efektywnego kierowania strumienem zadań

    Specjalny sobotni program „Bilet w termach Szaflary” zdobywają:

  • Jonatan Detzner, Bieliźniarz – kołdrzarz, Szemud, warsztat otwarty z metod twórczego myślenia
  • Karmen Olszewska, Starszy Kierownik ds. Logistyki, Krzeszów, warsztat otwarty z motywowania pozafinansowego
  • Marzanna Reszke, Dziennikarz, Ostrów Lubelski, panel moderowany z planowania czasu
  • Jonatan Łomnicki, Laborant weterynaryjny , Łanięta, wykład z podstaw współpracy z pracownikami z Hiszpanii

    Wśród nizej wymienionych uczestników naszych szkoleń wyolowaliśmy drobny prezent: kosz słodyczy a także wytrzymałe walizku poliwęglanowe

  • Blanka Niemiec, Przedstawiciel , Kościan, wykład z zarządzania klientem strategicznym – key account management
  • Andżelika Adamczyk, Kapitan portu morskiego, Dobrzany, program e-learning z pracy w zespołach zróżnicowanych