Nagrody

W tym miesiącu zestawienie wyróżnionych  uczestników naszych szkoleń znajduje się poniżej:
Paweł Kielnia, z Tychów – uczestnik szkolenia z planowania i delegowania – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
Patrycja Władyka, z Andrychowa – uczestniczka szkolenia z pracy w zespole – tytuł najmilszego klienta
Antoni Stefański, z Stolarzowic – uczestnik szkolenia z asertywności – tytuł najbardziej kreatywnego pracownika
Milena Lutosławska, z Kielc – uczestniczka warsztatu z kierowania projektami – tytuł najszybciej uczącego się klienta
Konrad Ozubek, z Rzeszowa – uczestnik warsztatu z kreatywnego myślenia – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Natalia Ugoda, z Ojcowa – uczestniczka szkolenia z motywowania pozafinansowego – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
Stefan Kostomaty, z Zakopanego – uczestnik szkolenia z planowania i delegowania – tytuł najszybciej uczącego się klienta
Ilona Zwolińska, z Tomaszowa Mazowieckiego – uczestniczka kursu z motywowania pozafinansowego – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Franciszek Ugoda, z Spały – uczestnik treningu z kreatywnego myślenia – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Celina Kilian, z Ojcowa – uczestniczka szkolenia z asertywności – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
Janusz Zwoliński, z Spały – uczestnik szkolenia z finansów dla nie finansistów – tytuł najszybciej uczącego się klienta
Tatiana Lutosławska, z Rzeszowa – uczestniczka szkolenia z przedsiębiorczości i innowacyjności – tytuł najmilszego uczestnika
Wojciech Adamski, z Andrychowa – uczestnik treningu z systemów oceny – tytuł najbardziej kreatywnego klienta
Lucyna Stefanowicz, z Międzyrzecza – uczestniczka szkolenia z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najmilszego klienta