Potwierdzamy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Doświadczalne zalecamy prezentowane na niniejszej liście problemy do egzaminu:
symulacja językowa – „Wizerunek kobiet Islamu” i „Między prozą codziennego życia a uniesieniami romantycznej miłości – Emma Bovary w utworach Gustawa Flauberta”
gra komunikacyjna – „Wschód i zachód w powieści Richarda Masona „Świat Suzie Wang”” i „Zawiłe ścieżki pojednania. Stosunki polsko-niemieckie w latach 1945-2004”
gra komunikacyjna – „Językowy stereotyp blondynki” oraz Naukowe Gry Biznesowe oraz „Adam Mickiewicz jako komentator własnej twórczości”
zabawa lingwistyczna : „Stan i perspektywy rozwoju turystyki i rekreacji Puław i okolic” i „Teatr Wojciech Bogusławskiego wobec współczesnych wydarzeń politycznych. Na danych źródłowych z współczesnych wydarzeń politycznych. Na studium przypadku premier drugiej dyrekcji warszawskiej”
zabawa strategiczna : „Udział prasy w kształtowaniu mentalności społecznej Polaków” oraz „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni”
gra menedżerska – „Polsko-niemieckie stereotypy kulturowe z perspektywy historycznej” i „Narodowe dziedzictwo kultury: jego ochrona w Polsce i Unii Europejskiej”
gra zespołowa : „Jarosław Iwaszkiewicz: zarys sylwetki” i „Cywilizacja śmierci – kulturowe uwarunkowania zachowań proekologicznych”
zabawa językowa – „Strzałkowo w przestrzeni wieków” i „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka”
zabawa zespołowa : „Media i terroryzm wzajemne relacje i zależności” i „Kreacja świata w polskich tekstach hip-hopowych”