Wiedza szefa w zakresie działań projektowych

Wszyscy są świadomi, że umiejętności dotyczące do organizowania przedsięwzięć biznesowych doskonali się za pomocą doświadczeń menedżerskich i dedykowanych cykli szkoleniowych. Menedżerowie projektów tak naprawdę muszą kierować przedsięwzięciem angażując się aktywnie. Mnóstwo informacji znalazłem w tym miejscu:
Baza – Kursy  Z Technik Sprzedaży
W tym artykule przedstawię ważne typu technik szefa przedsięwzięcia. Techniki z administrowania działań projektowych da się określić w dziewięciu obszarach:
-    integracja zadań, inaczej zintegrowane spojrzenie na projekt oraz zrealizowanie wszystkich zadań,
-    określanie zakresu zadań, co w praktyce oznacza zdolność formułowania aktywności w projekcie i ustalania wzorców ich wykonania,
-    gospodarowanie czasem członków zespołu, uważane za najważniejszą umiejętność managera zespołu projektowego,
-    realizowanie zakupów, a więc podejmowanie decyzji w sprawach zamówień kolejnych maszyn oraz wyszukiwanie okazji u partnerów biznesowych,
-    zarządzanie personelem, co oznacza chęć do budowania zespołu do projektu i ogrywania roli szefa takiego zespołu,
-    komunikowanie się pomiędzy ludźmi,
-    dbanie o techniki wykonania czynności w projekcie,
-    administrowanie kosztami w przedsięwzięciu,
-    dokonanie oceny niepewności i ryzyka odnoszącego się do zakończenia projektu.
W powyższych obszarach sprzedałem w ciągu 5 lat dużo cykli szkoleniowych. Uczestnicy chcieli realnych umiejętności i narzędzi do projektów. Stałem się zaciekłym fanem takich zagadnień i jestem przekonany, że każdy szef zakładu chciałby nauczyć się zarządzać działaniami projektowymi.
O NASZYM DZIENNIKU
Ten portal tworzy drużyna doświadczonych specjalistów tworzących treningi na tematy miękkie z kilkunastu dziedzin gospodarki.
Pomysłodawcą i wykonawcą powyższego felietonu jest  Rafał Szczepanik , trener prowadzący szkolenia z rozwiązywania konfliktów oraz analityk w zakresie  rekrutacji i selekcji personelu.
Tutaj mówimy także na temat:
- analizy motywacji osób zatrudnionych w różnych korporacjach
- testy kompetencyjne
- warsztaty z kompetencji społecznych i biznesowych
- wydarzenia motywacyjnych
- kierowanie personelem